IT Internal Services & Solutions Manager

  • Công Ty Cổ Phần Nhựa OPEC
  • Ngày đăng: 15/06/2021

số 194 Trần Quang Khải - P. Lý Thái Tổ, Q. Hoàn Kiếm, Hà Nội

Mô tả công việc

- Lead the IT helpdesk team to provide excellent internal customer services and resolve IT technical issues
- In charge of the IT Services and oversee all daily IT services activities in the department with solutions
- Interact with internal users of all levels from local or global offices to help resolve IT related issues and provide advice/solutions promptly
- Follow up with internal customers to identify areas of improvement
- Manage the IT Helpdesk, admin and services team and evaluate the performance
- Act as the core IT contact person for any escalation of user service support issues and provide consultative advice to all level of users
- Set specific customer service standards with SLA
- Contribute to improving customer support by actively responding to queries and handling complaints
- Monitor and evaluate current system problems in the business process
- Oversee the IT Infrastructure:

  • Networks: Data center, offices, firewalls, Routes, switchs, VPN, …
  • Servers: Window, Linux servers, ….
  • Softwares: CRM, ERP, WEB, .....
  • Backups

- Provide IT service to all departments in the Corporate with the proper solution ontime
- Support members in the IT department to solve user problems
- Monitor the working schedule of IT members in the department
- Coordinate with group IT to implement and manage IT projects
- Ensure all procedures related to Information & Communication Technology and data security/integrity on track Budget planning, prepare the yearly budget

Yêu cầu ứng viên

- Degree in IT / Computer System / IT Technology
- Minimum 5 years relevant working experience, Help Desk experience is an advantage- Be familiar with ITIL,ERP, BI, Virtualization, Microsoft and Linux, Backup technologies.
- Have rich hands-on experience in the management of IT Infrastructure (~1000 accounts above ) and the deployment of IT Projects.
- Having solid knowledge about the business process is an advantage
- Good written English skills are essential
- Excellent interpersonal skills, resourceful with positive working attitude
- Have customer mindset and result-driven
- Able to work independently and possess a high level of responsibility and commitment
- Able to work proactively and under pressure.

Quyền lợi được hưởng

- Having chances to get attractive company bonus every month/year
- Company trip once a year + Joining party
- Salary and position is reviewed 1 time a year
- Bonus by individual ability and company’s performance.
- Social insurance, health insurance, unemployment insurance and other benefits
- Dynamic and sociable working environment.

Công Ty Cổ Phần Nhựa OPEC

Địa chỉ: số 194 Trần Quang Khải - P. Lý Thái Tổ, Q. Hoàn Kiếm, Hà Nội

Website: http://opec.vn/en/he-thong-chi-nhanh-nha-may/

Công Ty Cổ Phần Nhựa OPEC

CÔNG TY CỔ PHẦN NHỰA OPEC là nhà phân phối hạt nhựa nguyên sinh lớn nhất Việt Nam, có bề dày lịch sử phát triển, chuyên sản xuất, kinh doanh, xuất nhập khẩu hạt nhựa và nhựa thành phẩm, với các mảng hoạt động chính sau:

1. Nhập khẩu hạt nhựa nguyên sinh cung cấp cho các nhà máy sản xuất tại Việt Nam.

2. Phân phối hạt nhựa PP nguyên sinh cho Nhà máy lọc dầu Dung Quất.

3. Sản xuất hạt nhựa tái sinh trong nước.

4. Sản xuất bao bì xuất khẩu.

5. Xuất khẩu nhựa thành phẩm Việt Nam ra thị trường thế giới.

Hướng dẫn nộp hồ sơ

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm vào nút "Nộp hồ sơ".

Trước khi nộp hồ sơ, ứng viên cần có tài khoản và tạo hồ sơ trên website viecTOP.

Xem hướng dẫn đăng ký tài khoản và tạo hồ sơ tại đây.