Nhân Viên Xác Nhận Thông Tin Khách Hàng

  • ABCIn
  • Ngày đăng: 19/01/2024

92 Nguyễn Công Trứ Phường 19, Bình Thạnh, Thành phố Hồ Chí Minh, Quận 1, Hồ Chí Minh

Mô tả công việc

Dealing with clients via email and telephone
• Performing personal clientele analysis and taking actions as required
• Handling client inquiries appropriately and ensuring that high level service is provided
• Promoting available products and services to clients
• Developing and maintaining excellent relationships with prospective and existing clients

Yêu cầu ứng viên

• Client handling experience in the financial services sector is a definite plus
• Customer care or sales experience is a definite plus
• Basic communication in English
• Ability to multitask and maintain a high-level of organization
• Outstanding communication and interpersonal skills
• Excellent computer literacy

Quyền lợi được hưởng

• Excellent working environment.

• Potential for career

• Probation 2 Months

• Hybrid working mode 


Benefit From:

• Intellectually stimulating work environment

• Travel Allowance (when abroad)

• Attractive remuneration package plus performance related reward

• Continuous personal development and international training opportunities

• Additional Benefits

ABCIn

Địa chỉ: Tòa nhà Sharespace, 98 Nguyễn Công Trứ, Phường Nguyễn Thái Bình, Quận 1, TP.Hồ Chí Minh., Hồ Chí Minh

Website:

ABCIn

Hướng dẫn nộp hồ sơ

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm vào nút "Nộp hồ sơ".

Trước khi nộp hồ sơ, ứng viên cần có tài khoản và tạo hồ sơ trên website viecTOP.

Xem hướng dẫn đăng ký tài khoản và tạo hồ sơ tại đây.